Nystart

nu va det dags igen da, nystart! det är nog tredje gången nu men det blir nog bra. och den här gången tänkte jag faktist hålla igång ett tag, tror jag börjar lite lugnt med iaf ett inlägg per dag och sen ska jag väl försöka köra på ordentligt igen. nu är det ju bara så att jag inte har någon kamera eftersom jag fortfarande inte har hittat min kamera! men jaja det ska nog gå ändå. klockan är just nu 14.01 och jag vaknade för runt 20 min sen, hihi lite sent i know, idag vet jag nt riktigt vad jag ska göra. ska väl chilla galet ett tag här hemma, kanske gå ut och sola lite. sen senare under dagen om det nu blir idag ska jag åka ut till södertälje och provrida en häst som min mammas kompis åger som jag kanske ska börja rida åt henne, jag är riktigt nervös eftersom jag inte har . sen kanske jag skulle träffa idaslida i rönninge, nu ska jag kolla klart på paris hiltons new BFF, alla avsnitt har tydligen gått idag och nu är det finalen, fast jag har redan sett alla som tur är.
Kissies

här är då hästen jag ska provrida, det är en maxad D-ponny fortfarande inte färdigutbildad, haha men jag ska däremot inte rida western då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0