Lovisa baby!

hej bloggen!
just nu sitter jag nydushad och med världens mensvärk framför datan och läser lite bloggar och kollar runt lite. kom att tänka på att jag inte har skrivit ett inlägg på ett tag nu så det är väll dags att göra det nu. iaf min dag började väll inte så bra, va grymt nervös över att gå till skolan på grund av en rätt allvarlig grej som har hänt. men det löste sig riktigt bra faktist så jag är super glad just nu. jag har ju lovat mami att sköta skolan ordentligt nu efter jullovet med tanke på att jag inte skött skolan alls. så idag har jag fått gjort

* läst om judendomen inför provet
*
gjort ett antal tal i min mattebok
* gått på sv/en och gjort ett uppgiftsblad
* börjat p en skiss på bilden

för mig är det riktigt bra så jag är just nu skit stolt över mig själv. ja och efter skolan drog jag till tumba och träffade älsklingen Lovisa och Della, vi gjorde väll inte så mycket och sen så skulle Della på uttvecklingssamtal så jag och Lovisa väntade på henne utanför konditorit och jag var så sjukt hungrig så jag ringde mormor så jag, min mormor och Lovisa tog en fika, käka semla och drack varm choklad. sen så träffade vi Della och Nelly så gick vi runt lite tills Oliver, Dellas kille kom, haha ja så rullade det på typ så. och juste! jag och Lovisa träffade två små skitungar på 10 bast som tydligen hade kallat Bella för fjortishora, ahahah dom va skit rädda för oss, ahahahaah shit va kul det va, ja men så kvällen slutade med att jag och lovisa satt och käka korv med en liten plutt som hette Alex. nu höll jag på att glömma en sak till, för ett rätt bra tag sen så slutade jag ju att rida för att jag inte klarade av att rida på helgen så jag ställde mig i kö till en grupp på vardagar och idag ringde dom och sa att jag har en plats så jag ska provrida på torsdag 17:30 i en P4, riktigt niiiice !
Vi höres

måste bara säga att jag älskar dig grovt Lovisa Craftman !
Lollo Craftman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig med, sjukt mycket! :D

2010-01-12 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0