Good morning

just nu sitter jag och dricker varm choklad och är helt klar, facet sminkat, håret plattat och kroppen påklädd. ska iväg till tungelsta idag som tydligen ligger väldigt långt från tullinge, och om drygt 20 min ska jag gå ner till bussen. jag ska först ta bussen till flempan lr flempen som angelica säger byta till tåg till älvsjö och sen byta tåg i älvsjö till västerhaninge. tar typ 1 timma dit. jaja thats life men nu måste jag kila ska dricka klart min choklad och fixa några saker. kunde förresten inte ta någon bild för morsan har redan dragit till jobbet och har med sig kameran och beckas kamera har jag ingen sladd till.
ha en riktig trevlans morgon
kissies

Kommentarer
Postat av: Anna

Så du har börjat att blogga igen :P hahahaha xdxdxd =) <3

2010-01-08 @ 14:27:09
URL: http://coolungen.blogg.se/
Postat av: angelica

hahahahhahahahhaha vadå flempen ? ;)

2010-01-08 @ 16:11:31
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0