Hiss & Diss



* Internet,
vad är egentligen bättre en internet? jag älskar det iaf.

* Musik, jag skulle aldrig klara mig utan musik, musiken hör liksom till min vardag.

* Nickelodeon, till skillnad från dom flesta i min ålder så kollar jag väldigt mycket på nickelodeon, varje morgon innan skolan kollar jag till exempel på svampbob fyrkant som är ett av mina favorit program.

* Britney spears parfym, jag bara älskar parfymen! fick den i julklapp och jag rättare sagt knarkar den, haha.

* Varm choklad, jag har faktist börjat dricka sjukt mycket varm choklad. förut drack jag alltid te men nu är det choklad som gäller, så sjukt gott!



* Kyla, varför ska det vara så kallt ute just nu för? man bokstavligt talat dör, börjar bli väldigt irriterad.

* Slitet hår, just nu är mitt hår så himla slitet så det finns inte. det är så äckligt när man liksom känner på sitt hår och det man tar i känns som spindelnät.

* dampdatorer, enligt mig är min data en så kallad dampdator, den bara krånglar. hårddisken krasha för ett tag sen så allt på min dator är borta. jag hade minst 5000 bilder som är helt borta!


Kommentarer
Postat av: MARIA ♥

Haha sötnooos! Svampbob lover ;) <3

2010-01-10 @ 13:16:32
URL: http://mstappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0