Försenat inlägg

Fredag
fredagen va väll ganska lyckad, var med Felicia i handen och träffa dom största bitcharna i världhistorien men jaja hade väll kul ända. Felicia drog med mig till tullinge och vi skulle egentligen träffat Julia men så blev det inte så hon följde med mig till ABF och där hände det inget särskilt, vi hade rätt tråkigt men sen kom ju Rebecka älskling och livade upp stämningen, och jag hade faktist väldigt kul. vi tog bussen 10 över 12 med Jimmy, Alex, Kenny, Robin och Josef, när vi kom hem till mig käka vi toast, satt vi lite vid datan och sen gick vi konstigt nog och la oss, Felicia somnade ganska fort, jag låg och smsa ett tag.

Lördag
Idag vaknade vi typ 12, helt okej tid. gjorde inte så mycket, käka toast, höhö. lira lite guitar hero. just nu sitter jag bara vid datan, Felicia drog för typ 15 min sen, hur kvällen kommer se ut vet jag inte riktigt ska snacka lite med Rebecka och Micha, men om typ 20 min får vi gäster för Sandra fyller 18, ett stort grattis till henne! nu måste jag dra för jag måste göra mig i ordning.
hare bra, kissies

lägger ut kvällens outfit när jag kommer hem + kanske några bilder från kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0