Dagen & Kvällen

ja första inlägget på ett bra tag, wish me good luck :)

Dagen började väll bra, kom upp rätt tidigt. hade väl antagligen väldigt tråkigt kollade liksom mest på tv, fast så duktig som man är så ställde jag mig och dribbla lite i rummet typ 20 min, har faktist bestämt mig för att göra det en gång om dan, bra va! jag har tänkt att satsa lika mycket på ibandyn som jag gjorde för några månader sen, och efter Skövde så är det enda jag tänker på ibandy. 
vid 6 drog jag och viktor ner t bussen och t ABF, blev nt direkt någon galen kväll, ganska tråkigt, men vad ska man göra? lånade älsklings beckas kamera och tog ett par bilder, råkade få med mig kameran hem också men iaf jag har ingen sladd så jag kan nt ladda över bilderna men ber becka göra det imorn, kmr få damp måste verkligen hitta min kamera, min lilla söta rosa kamera som försvann för typ 2 månader sen, tragiskt höhö. fast lånar mammas fula kamera så länge men får nt ta med mig den ut, men nu börjar jag bli riktigt trött, nog dags att gå till sängs måste upp rätt tidigt imorn ska va i västerhaninge halv 1 och träffa Felicia
kissies


nyvaken och osminkad Martina


bruden jag ska tillbringa dagen med imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0